آموزش

تفاوت ظرفیت اکانت های قانونی PS4 و PS5

تفاوت ظرفیت اکانت های قانونی پلی استیشن

یکی از مسئله هایی که خریداران اکانت های قانونی را درگیر خودش کرده انتخاب ظرفیت مناسب هستش که در این مقاله بطور کامل تفاوت ظرفیت اکانت های قانونی PS4 و PS5 را توضیح میدهیم:

توضیحات ظرفیت اول در اکانت های قانونی PS4 و PS5 : 

اکانت های ظرفیت اول ارزان ترین ظرفیت در اکانت های قانونی میباشد. در این ظرفیت شما زمان محدودی برای نصب دیتا روی کنسول دارید و پس نصب اکانت، کنسول شما باید به حالت آفلاین در بیاید و دیگر به اینترنت وصل نشوید.

این ظرفیت مناسب مغازه داران یا افرادی میباشد که دیتا را از قبل دانلود کرده اند 

لازم به ذکر است که این ظرفیت فاقد گارانتی و پشتیبانی میباشد.

 

توضیح ظرفیت دوم در اکانت های قانونی PS4 و PS5 :

اکانت های قانونی ظرفیت دوم بهترین ظرفیت در اکانت های قانونی میباشد، شما پس نهایی کردن سفارش خود اکانت ظرفیت دوم را بصورت یک جیمیل و پسورد دریافت خواهید کرد و هرزمان که خواستید میتوانید اکانت را روی کنسول خود وارد کنید.

پس از وارد کردن اکانت روی کنسول خود شما میتوانید بصورت آنلاین و آفلاین در یوزر شخصی خودتان بازی کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

لازم به ذکر است که این ظرفیت شامل گارانتی و پشتیبانی دائم میباشد و امکان فروش کجدد نیز دارد.

همچنین خریداران باید توجه داشته باشند که حتما در خرید اکانت ظرفیت دوم برای کنسول مناسب دقت بفرمایند. یعنی اگر کنسول شما PS5 هستش نمیتوانید ظرفیت دوم PS4 سفارش دهید. (درصورت انجام اینکار اکانت شما از گارانتی خارج میشود)

 

توضیح ظرفیت سوم در اکانت های قانونی PS4 و PS5 :

این ظرفیت از اکانت های قانونی مانند ظرفیت دوم بصورت یک جیمیل و پسورد تحویل شما عزیزان داده میشود و شامل گارانتی و پشتیبانی نیز میباشد.

در این ظرفیت شما میبایست در اکانتی که از ما تهیه کردید بازی خود را انجام دهید و برای وارد شدن به بازی نیاز به اینترنت خواهید داشت.

این بازی از نظر قیمتی بسیار به صرفه تر از ظرفیت دوم میباشد و مناسب افرادی میباشد که به دنبال بازی کردن با قیمت پایین هستند.

همچنین هیچ محدودیتی برای دانلود دیتا ندارد و میتوانید دیتای بازی را با اینترنت خانگی دانلود کنید و از بازی کردن بصورت قانونی لذت ببرید.

 

توضیح ظرفیت کامل در اکانت های قانونی PS4 و PS5 :

این کاملترین ظرفیت در اکانت های قانونی میباشد.

شما میتوانید بازی یا اشتراک های مختلف را از استور پلی استیشن یا فروشگاه روپل گیم در اکانت شخصی خودتان خریداری کنید و در کنسول های مختلف وارد کنید.

همچنین صاحب این اکانت شما میباشید و میتوانید اطلاعات اکانت مانند جیمیل و پسورد، آنلاین آیدی و اسم اکانت را عوض کنید.

همچنین میتوانید این اکانت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و باهم بصورت مشترک استفاده کنید.

 

کدام ظرفیت PS4 و PS5 بهتر است؟

این سوال کاملا بستگی به شما دارد! اما بهتر است بدانید که اگر شما میخواهید بازی را مانند EA Sports FC 24 را آنلاین بازی کنید، نیاز به پلی استیشن پلاس خواهید داشت.

برای اینکه بتوانید آنلاین بازی کنید، بین پلی استیشن پلاس و بازیتون حتما یکی از این دو باید ظرفیت دوم باشد. برای مثال اگر بازیتون ظرفیت سوم هستش شما نمیتوانید پلی استیشن پلاس ظرفیت سوم تهیه کنید و آنلاین بازی کنید.

و اگر شما میخواهید قسمت داستانی یک بازی مانند Assassin’s Creed Mirage را بازی کنید میتوانید هر کدام از ظرفیت ها که میخواهید را تهیه کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

از نظر قیمت و امکانات ظرفیت دوم در اکانت های قانونی پلی استیشن بهترین میباشد اما برای برخی افراد این موضوع متفاوت است.

برای خرید ظرفیت مناسب، شما عزیزان باید به چند مورد توجه داشته باشید:

  1. آیا دسترسی به اینترنت برای شما امکان پذیر است؟ اگر در جایی که شما زندگی یا کار میکنید دسترسی به اینترنت آسان میباشد بهترین گزینه ظرفیت دوم و سوم میباشد.
  2. توجه به قیمت : اگر برای شما قیمت اکانت اهمیت بالایی ندارد بهترین ظرفیت برای شما ظرفیت دوم میباشد.
  3. بازی بصورت آفلاین: اگر برای شما مهم است که در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید هم بتوانید بازی خود را انجام دهید، بهترین ظرفیت برای شما ظرفیت دوم میباشد
  4. بازی در یوزر شخصی : اگر برای شما اهمیتی ندارد که در یوزر خودتان بازی نمیکنید بهترین ظرفیت برای شما از نظر قیمت، ظرفیت سوم میباشد.

جمع بندی :

هدف اصلی از خرید اکانت های قانونی، مسائلی مانند: امنیت اکانت، گارانتی، بن نشدن اکانت یا کنسول و… میباشد که شما با خرید هرکدام از ظرفیت های بالا این امکانات را خواهید داشت.

ظرفیت ها برای بسیاری از افراد با توجه به شرایط مخصوص خودشان میتواند مهم باشد، پس با مطالعه مطالب بالا میتوانید بهترین ظرفیت مناسب خود را انتخاب کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

لازم به ذکر است که تمام اکانت های قانونی فروشگاه روپل گیم کاملا اختصاصی میباشد و بصورت اشتراکی به فروش نمیرسد، یعنی هر ظرفیت تنها به یک نفر داده میشود

شما میتوانید بازی های مورد علاقه خود را با بهترین قیمت بصورت کاملا قانونی و با گارانتی از فروشگاه روپل گیم با نشانی Ruppellgame.com تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *